Week 7 - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Ido - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Ido - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Ido

Blijf op de hoogte en volg Ido

12 Maart 2016 | Ierland, Limerick

Ik ben weer een week verder. De gebruikelijke gang van zaken heeft zich weer enigszins hervat. Hoewel ik en de rest van onze dansgroep wel een beetje last hebben van de 'post-inters-dip', en we onze volle avonden stiekem toch wel missen, gaan de lessen toch gewoon door. Een avondje trefbal met de internationale groep, dit weekend gaan we met een stel bowlen, dus aan vermaak schort het niet echt.

Echter, om nou niet de illusie te wekken dat ik echt geheel niks uitvoer tijdens deze buitenlandstudie zal ik ook het een en ander delen over een van de essays die ik hier te schrijven heb. Kijk daarvoor naar een andere post 'Kingdom or Colony'.

Daarbuiten is er deze week weinig te melden, tot de volgende keer dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Ido

Ik studeeer een semester in Limerick, Ierland. Hier houd ik bij hoe dingen in grote lijnen gaan

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 22023

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 30 April 2017

Limerick

Landen bezocht: