Video: Intervarsities - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Ido - WaarBenJij.nu Video: Intervarsities - Reisverslag uit Limerick, Ierland van Ido - WaarBenJij.nu

Video: Intervarsities

Door: Ido

Blijf op de hoogte en volg Ido

24 Maart 2016 | Ierland, Limerick

Bereid je voor: Hier komt de langste blogpost van ALLEMAAL.

Mensen zeggen wel eens dat een foto meer dan duizend woorden zegt.
Hieronder plaats ik de link naar de video van ons dansoptreden in Dublin. Dus laat ik een gemiddelde van 60 frames per seconde gebruiken, en voor het gemak uit gaan van 1001 woorden per foto. de video duurt 7 minuten en 7 seconden, of 427 seconden. Dat komt neer op 7487 frames. Dat keer 1001 is 7 494 487 woorden. Dus zegmaar ruwweg 7,5 miljoen woorden.
Ik zei toch dat dit mijn langste blogpost zou zijn......

In ieder geval, hier is hij dan:
https://www.youtube.com/watch?v=e9rcE0CuWww

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Limerick

Ido

Ik studeeer een semester in Limerick, Ierland. Hier houd ik bij hoe dingen in grote lijnen gaan

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 22018

Voorgaande reizen:

20 Januari 2016 - 30 April 2017

Limerick

Landen bezocht: